EVIDENȚĂ FINANCIAR-CONTABILĂ

Descoperiți secretul succesului afacerii dvs. cu expertiza noastră în contabilitate, veți avea întotdeauna control asupra datelor financiare.

Experiență Expertiză și Încredere

De ce să alegi contabilitatea cu cofires?

Documente Scanate, Evidență Sigură:
Simplificăm fluxul de lucru acceptând și procesând acte contabile în format electronic. Trimite documentele scanate și păstrează evidența într-un mod securizat.
E-factura Pentru Eficiență Suplimentară
Cofires integrează și e-factura pentru o gestionare și mai simplificată a documentelor financiare. Emiterea și gestionarea facturilor devin un proces rapid și eficient.
 
Automatizare Eficientă
Descoperă eficiența prin automatizarea proceselor contabile cu Cofires! Te ajutăm să reduci timpul și să eviți erorile umane, asigurând o contabilitate precisă.
Contabitate Online
Contabilul tău gestionează datele financiare eficient prin cloud, asigurându-ți accesul la informații oricând la solicitare.Soluții contabile la îndemâna ta, indiferent de locație.
Cunoștințe Ample Autorizate:
Certificările noastre reprezintă garanția că echipa noastră dispune de cunoștințe extinse în domeniul financiar-fiscal. Alege experiența și competența noastră pentru o gestionare expertă a contabilității tale!

Optimizarea Gestiunii în Contabilitate: Cheile Succesului

Contabilitatea de gestionare furnizează informații vitale despre eficiența utilizării resurselor și determină costurile prestabilite.
Utilizarea unui program de contabilitate eficient poate automatiza procesele și economisi timp prețios.
 
Este crucial să monitorizezi costurile de producție și să identifici abaterile pentru a menține costurile în limitele stabilite.
Rapoartele detaliate de gestionare te pot ajuta să înțelegi mai bine performanța financiară a firmei tale.
 
Lucrează îndeaproape cu specialiștii din firmă pentru a crea un suport tehnic solid pentru informațiile contabile.
 

TOT-DOMENIUL-FINANCIAR-FISCAL!

Firmă autorizată și acreditată

CECCAR, CAFR, ANEVAR, UNPIR ȘI CCF.

pas-cu-pas-către-succes!

Cofires Expert vs. Departament Intern - O Analiză Detaliată a Avantajelor și Eficienței

Procesul nostru de contabilitate in Cloud

Cu ajutorul software-ului Saga, putem gestiona eficient și organiza datele contabile ale clienților noștri, asigurându-ne că acestea sunt întotdeauna în ordine și ușor de accesat.
Automatizăm multe dintre procesele contabile, ceea ce reduce timpul și efortul necesar pentru a efectua sarcini repetitive.
 
Nivelul ridicat de cunoștințe în IT ne ajută să menținem niveluri ridicate de precizie și corectitudine în procesul contabil, minimizând erorile umane care pot apărea în introducerea manuală a datelor.
Cu ajutorul funcțiilor de raportare, putem genera rapid și ușor rapoarte financiare și contabile personalizate pentru clienții noștri, oferindu-le o imagine clară a stării financiare.
 
Ne asigurăm că datele contabile ale clienților sunt stocate într-un mediu sigur și protejat, garantând confidențialitatea și securitatea acestora.
 
Avem acces la instrumente și funcționalități avansate, ceea ce ne permite să oferim clienților noștri consultanță specializată și să le aducem soluții eficiente pentru nevoile lor contabile.

Partenerul dumneavoastră de încredere este cofires

  • Înregistrarea cronologică a documentelor primare de evidență;
  • Întocmirea registrului de casă;
  • Întocmirea deconturilor de cheltuieli;
  • Întocmirea dispozițiilor de plată/de încasare;
  • Întocmire bonuri de consum;
  • Evidența analitică și sintetică pe furnizori și clienți;
  • Evidență mijloace fixe și calcul amortizare;
  • Calcul impozit pe profit sau a impozitului pe veniturile microîntreprinderii, precum și întocmirea declarațiilor lunare;
  • Elaborarea și depunerea declarațiilor pentru taxa de mediu (unde se impune);
  • Întocmirea și depunerea declarațiilor fiscale și informative, întocmirea jurnalelor de TVA;
  • Stabilirea obligațiilor de plată lunare și trimestriale și întocmirea documentelor de plată;
  • Întocmirea situațiilor privind rambursarea de TVA;
  • Inventarierea anuală a tuturor conturilor, confirmări de solduri client și furnizor;
  • Informarea periodică cu privire la situația economico-financiară;
  • Informarea periodică cu privire la schimbările legislației fiscale;
  • Alte situații financiare specifice activității.
  • Întocmirea balanței de verificare lunare, a bilanțului contabil, întocmirea și depunerea situațiilor financiare;
  • Participarea, la cerere, la inventarierea generală a patrimoniului;
  • Calculul impozitului pe dividend;
  • Elaborarea și depunerea declarațiilor corespondente impozitelor și taxelor locale (în cazul în care e necesar);
  • Completarea de foi de vărsământ, ordine de plată;
  • Întocmirea de note de intrare-recepție;
  • Întocmirea registrelor prevăzute de lege: Registrul Jurnal, Registrul Inventar, Registrul de evidență fiscală, Registrul Cartea Mare;
  • Asistență în efectuarea operațiunilor intracomunitare și de import-export;

Descoperă Cum Ne Diferențiem

Servicii contabile dedicate pentru afacerea ta

FAQ

Most frequent questions and answers

Cofires vă oferă servicii financiar-contabile, de gestiune, de consultanță și reprezentare fiscală, complete, sigure și proactive, scutindu-vă de înregistrarea documentelor justificative, calculul salariilor, întocmirea și transmiterea declarațiilor, precum și de restul activităților contabile, oferindu-vă astfel timp suplimentar pentru a vă concentra strict pe gestionarea afacerii dumneavoastră și pe realizarea de profituri. Cu o echipă de specialiști experimentați și calificați, suntem partenerul de încredere pentru succesul afacerii dvs. gestionarea afacerii dumneavoastră și pe realizarea de profituri.

Noi ne identificăm cu fiecare client pentru a înțelege situația unică a afacerii dumneavoastră. Oferim consultanță personalizată, servicii transparente și prețuri rezonabile pentru a vă asigura că beneficiați de soluții legale și eficiente. La noi veți găsi întotdeauna un sfat profesionist, în timp util, alături de servicii transparente și prețuri rezonabile. Vom fi mereu disponibili pentru a-ți răspunde la întrebări și te vom ajuta în orice situație de urgență.

Performanță, Responsabilitate, Flexibilitate și Calitate sunt valorile noastre fundamentale. Acestea ne ghidează în fiecare aspect al serviciilor noastre, asigurându-vă că primiți soluții profesioniste și de încredere.

Vom colabora strâns cu dumneavoastră pentru a vă ajuta să vă dezvoltați afacerea. Consultanții noștri specializați vă vor oferi sfaturi și soluții rapide, legale și eficiente pentru a vă îmbunătăți performanța financiară.

Membrii echipei noastre sunt certificați de aceste organizații prestigioase, ceea ce garantează că beneficiați de servicii de înaltă calitate și de profesionalism în gestionarea afacerii dumneavoastră.


Dă-ne un semn! Ne-am bucura să aflăm mai multe despre tine. Accesează pagina de contact!